Welkom

IAPC helpt u graag met informatie en onafhankelijk advies. Om u beter te helpen gebruiken we een systeem om ondersteuningsverzoeken ('tickets') te beheren.

We maken onderscheid tussen tickets met een hoge prioriteit en een lagere prioriteit. Dit komt voort uit het feit dat wij allemaal vrijwilligers zijn en de laatste jaren moeite hebben om nieuwe vrijwilligers te vinden en inmiddels niet meer de mankracht hebben om alle tickets de aandacht te geven die we zouden willen geven. Zou je geïnteresseerd zijn om bij ons te helpen? Kom een keer langs of mail naar ikwilcoproworden@iapc.nl.

Onder hoge prioriteit vallen:

  • Defecten/issues bij producten gekocht bij IAPC
  • Concrete bestellingen van producten in ons assortiment
  • Vragen/opmerkingen over producten in het assortiment
  • Vragen over IAPC zelf en over activisme
  • Klachten

Onder lagere prioriteit vallen onder andere:

  • Overige technische hulp
  • Vragen over producten buiten ons assortiment
  • Verzoeken om systeembuilds

Voor tickets met een hoge prioriteit worden garanderen wij een vlotte afhandeling, voor tickets met lagere prioriteit kunnen wij geen garanties geven over de afhandeling. Het kan bij lagere prioriteit gebeuren dat we u helemaal niet kunnen helpen. In het algemeen geldt dat hoe concreter het ticket is, des te makkelijker het voor ons is om hem af te handelen.

Elk ondersteuningsverzoek krijgt een uniek nummer toegewezen. Dit nummer kunt u gebruiken om de voortgang van uw verzoek te inspecteren. Voor uw (en ons) gemak houden we een archief van uw ondersteuningsverzoeken bij. U hebt een geldig e-mailadres nodig om een ondersteuningsverzoek in te dienen.